SKARGI I WNIOSKI PACJENTÓW
Pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy mają prawo do złożenia ustnej albo pisemnej skargi na nienależyte udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz inne nieprawidłowości w Zakładzie Lecznictwa Ambulatoryjnego w Sosnowcu.
DYREKTOR ZAKŁADU LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO
mgr Małgorzata Macek
przyjmuje pacjentów w sprawach skarg i wniosków w pokoju nr 301
(Sekretariat ZLA -trzecie piętro):
w poniedziałki od godz. 13:00 do 14:00
p.o. ZASTĘPCA DYREKTORA DS. LECZNICTWA
lek. med. Kazimierz Srokosz
przyjmuje pacjentów w sprawach skarg i wniosków w pokoju nr 201 (II piętro)
wtorek od godz. 14:00-15:00 piątek od godz. 9:00-10:00
KIEROWNICY PRZYCHODNI
przyjmują pacjentów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy